Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Effectief (samen)werken met Microsoft TEAMS

7 september | 19:30 - 21:00 Online

Maar liefst 95% van de financials geeft aan de afgelopen periode geheel of gedeeltelijk te hebben thuisgewerkt vanwege de coronacrisis. En het ziet ernaar uit dat dit ‘het nieuwe normaal’ gaat worden. Vandaar dat online communicatie en samenwerken niet meer weg te denken zijn, ook niet als we straks wel weer naar kantoor kunnen. Misschien weet je al aardig je weg te vinden met Microsoft TEAMS, maar net als met CRM of ERP-pakketten blijft het vaak bij basiskennis. Terwijl er zoveel extra uit te halen is!

Financials For Financials wil haar leden dan ook graag verder helpen door het aanbieden van de online training ‘Effectief (samen)werken met Microsoft TEAMS’ door een van de meest ervaren trainers op dit gebied; Vanessa Simons-Kelly van TOPefficiency. Veel leden kennen haar nog van de LinkedIn trainingen die zij een aantal jaar geleden voor ons verzorgde.

De trainingen bestaan uit twee sessies van 1,5 uur op opeenvolgende maandagavonden. Het programma wordt samengesteld aan de hand van een inventarisatie van de reeds aanwezige kennis en ervaring onder de deelnemers. De eerste twee maandagavonden staat de basistraining op het programma en de laatste twee maandagavonden de verdiepingstraining. Per training kunnen max. acht mensen deelnemen. Mocht de animo groter zijn, dan volgen in overleg met Vanessa meer avonden op de agenda in oktober of november.

Data
Basistraining: maandag 7 & 14 september | 19.30 – 21.00u
Verdiepingstraining: maandag 21 & 28 september | 19.30 – 21.00u

Deelname
Deelname is gratis en uitsluitend toegankelijk voor leden van Financials For Financials.
Annulering tot 48 uur voor aanvang is vrij, daarna zal € 35,- in rekening worden gebracht.

Inschrijving
Meld je nu aan via secretariaat@financialsforfinancials.nl (op volgorde van binnenkomst). Hoe sneller je je aanmeldt, hoe meer je dus verzekerd bent van een plek in de online training.

Doe je mee? Om een goede indeling in groepen van deelnemers per training te kunnen maken, is het noodzakelijk dat je aangeeft wat jouw kennisniveau van Microsoft TEAMS is. Dit kan via het inventarisatieformulier.

Deze online training wordt gegeven via Microsoft TEAMS, na aanmelding zal de vergaderlink worden verzonden.  

Mogelijke onderwerpen

  • VERGADEREN IN TEAMS
    Vóór een vergadering plannen, instellingen, vergaderlinks, rollen,
    documenten delen en meer.
    Tijdens een vergadering audio- en video-instellingen,
    achtergronden, scherm delen, deelnemerslijsten, combinatie met
    OneNote en meer.
    Na een vergadering vergaderchat, opname, documenten delen
  • COMMUNICEREN IN TEAMS
    Van mailen naar chatten, de voordelen
    Chatten op je telefoon
    Chatgroepen
    Chat en delen
    Chat en Outlook
  • POSTEN
    Post en chat, de verschillen
    Posten op je telefoon
    Een goede post maken
    Posten en delen
    Posten in meerdere kanalen
    Posts en Outlook
  • DOCUMENTEN IN TEAMS
    Van mailen naar delen
    Documenten opslaan en samenwerken
    Documenten als tabblad
    Teams-documenten in je verkenner
    Versiebeheer en zoeken
    Links maken naar documenten en mappen en meer
  • TEAMS MAKEN
    Hoe bouw je een team met praktijkvoorbeelden
    Zoeken
    Kanalen, privékanalen en rechten
    Meldingen
    Tabbladen, samenwerking met Office, en menuknoppen
    Teams op je telefoon
  • KENNISMAKEN MET FORMS, PLANNER EN TODO
    Forms wat is het, hoe en wanneer zet je Forms in, binnen Teams
    en in Office.com
    Planner wat is het, hoe en wanneer zet je Planner in, binnen
    Teams en in Office.com
    ToDo wat is het, hoe richt je ToDo in, delen met anderen, hoe
    werkt het samen met Outlook, Teams en Planner
  • PLANNER
    Het digitale planbord voor je team
    Taken en subtaken maken
    Planner inrichten met buckets en labels
    Taken managen, toewijzen en ordenen
    Sjabloon maken
    Koppeling Planner, ToDo en Teams
  • TODO
    Takenapp waarin ál je acties samenkomen
    Koppeling met Outlook Taken, Planner en OneNote
    Standaardlijsten optimaal gebruiken
    Persoonlijke lijsten maken, delen en taken toewijzen
    Taken managen en zoeken
    ToDo op je telefoon
  • FORMS
    Evaluatie- en inventarisatieformulieren en quizzen maken
    Koppeling Outlook en Teams
    Soorten vragen, secties en vertakkingen
    Form opmaken en personaliseren
    Delen, sjablonen en samenwerken
    Resultaten verwerken
  • LIVE EVENT
    Webinar tot 10.000 deelnemers
    Verschil live event en vergadering
    Live event voorbereiden
    Rol van producer, presentator en moderator
    Checklist voor een geslaagd event
    Opname delen met deelnemers
  • TEAMS UPDATES
    Voortdurend rolt Microsoft nieuwe updates uit.
    Wat zijn de nieuwste updates?
    Hoe pas je ze slim toe om nóg slimmer te werken?
    Welke ontwikkelingen staan op de planning?
    Welke gevolgen heeft dat voor mijn werkproces?
  • BREAKOUT ROOMS
    Je event opzetten met breakout rooms
    Breakout rooms inrichten
    Tips voor deelnemers aan jouw event

Meld je nu aan via secretariaat@financialsforfinancials.nl en vul het inventarisatieformulier in.

Gegevens

Datum:
7 september
Tijd:
19:30 - 21:00
Evenement Categorie:

Organisator

FFF

Locatie

Online
via Teams
Top

Inloggen


Maak een account aan!
Wachtwoord vergeten?
Registratie is niet mogelijk.

Wil je inloggen?

Wachtwoord vergeten?